Регламент роботи технічної підтримки

В обов'язки технічної підтримки компанії Hvosting.ua (далі — ТП (support@hvosting.ua) входить рішення наступних завдань:
  1. Реагувати на проблеми (падіння) сервера / сервісів веб-сервера та усувати проблеми.
  2. Вирішувати проблеми, що стосуються на працездатність сервісів веб-сервера (Пошта, Mysql, SSH, Apache, FTP).
  3. Надавати клієнтам необхідну технічну підтримку, стосовно роботи сервісів веб-сервера (Пошта, Mysql, SSH, Apache, FTP).
  4. Надавати клієнтам необхідну інформацію щодо налаштування сервера, а саме ПЗ, phpinfo і т.д.
  5. Відновлювати інформацію (дані клієнтського хостинг-акаунта з backup) у випадку, якщо їх втрата сталася з вини хостера (наприклад, вихід з ладу жорстких дисків сервера).
  6. Блокувати акаунти, що розсилають спам, що порушують законодавство, а також облікові записи, що створюють надлишкове навантаження на сервер, внаслідок чого виникають перешкоди для роботи інших акаунтів на цьому сервері.
  7. Повідомляти клієнтам, за допомогою e-mail расилкі та / або оголошень на сайті, про зміни настройок сервера, оновлення ПО і планових технічних роботах.

В обов'язки ТП (support@hvosting.ua) не входить вирішення наступних завдань:
  1. Встановлювати / налаштовувати скрипти та ін, у випадку, якщо клієнт сам не в змозі їх налаштувати. У цьому випадку відповіді техпідтримки будуть носити рекомендаційний характер.
  2. Надавати технічну підтримку особам, які не є нашими клієнтами.
  3. Виробляти на shared-хостингу настройки сервера під особисті вимоги клієнта. У разі необхідності розширення можливостей хостингу клієнт може придбати окремий VPS-сервер.
  4. Виробляти налаштування системи / ПЗ на комп'ютері клієнта, а також проводити навчання роботі з комп'ютером і програмами.
  5. Відповідати на запитання, що не несуть смислового навантаження, а також що не мають відношення до обговорюваної проблеми.
  6. Займатися розкручуванням сайтів клієнта, а також проводити консультації з питань просування сайтів.

Порядок обробки заявок до служби техпідтримки:
  1. Технічна підтримка клієнта здійснюється на підставі електронного листі до ТП на адресу support@hvosting.ua
  2. Заявки по інших каналах (телефон, ICQ, skype та інше) не є офіційними і носять общеконсультатівние і общеінформаціонний характер.
  3. Заявки обробляються в порядку їх надходження. Термін відповіді залежить від складності проблеми і ступеня завантаженості відділу — від 2 хвилин до 12 годин. Термінові заявки (ті заявки, які містять прохання про відновлення функціонування основних сервісів — таких як доступ до сайту і пошти) обробляються першочергово.
  4. У своєму запиті до ТП клієнт обов'язково має вказати логін хостинг-акаунта або ж основний домен облікового запису.
  5. ТП також може бути запрошена у клієнта додаткова інформація про обліковий запис (пароль і т.д.).
  6. Відповіді на типові питання або стандартні питання можуть видаватися у вигляді посилань на відповідну сторінку на сайті Hvosting.ua
  7. У виконанні заявки може бути відмовлено по наступних основних причин:
    • Відсутність авторизаційної інформації, у випадку якщо авторизація була необхідною.
    • Вимога надання послуг, що не відповідають умовам тарифного плану.
    • У випадку блокування надання послуг.
Укр | Рос

Український хостинг сайтів, аренда серверів, реєстрація доменних імен

 
Подзвонити нам
Служба підтримки
support@hvosting.ua
+38 (044) 222-57-89
+38 (068) 304-43-64
+38 (063) 849-75-78
+38 (098) 213-96-12
+38 (050) 903-99-59
 
 

Ваш сайт збільшуеться і йому потрібно більше місця під пошту, бази данних та файли?

всі акції

Ваш сайт збільшуеться і йому потрібно більше місця під пошту, бази данних та файли?

всі акції
  • Оплатою квитанції в касі банку
  • Yandex Money 41001107117401
  • Visa
  • Visa Electron
 
Питання, відповіді та статті про хостинг

Як встановити SMTP авторизацію в поштовій програмі?

Для Outlook Express і Outlook: Сервіс -> Облікові записи -> Пошта -> Властивості -> Сервери -> перевірка достовірності користувача для The Bat: Скринька -> Властивості -> Транспорт -> Авторизація (для SMTP) -> Використовувати SMTP авторизацію.

Всі питання
Хостинг новини
Підтримка PHP8
Додана підтримка PHP8 на серверах під ISPMGR5. Офіційний реліз PHP8: https://www.php.net/releases/8.0/ru.php

Свята наближаються !
Розклад роботи Шановні друзі! Команда Hvosting.ua вітає вас з прийдешніми святами Різдва та Нового року! В святкові дні ми працюємо в e-mail режимі: 31.12-03.01 та 07.01-10.01 В ці дні всі ваші звернення в обробляються в поштовому режимі. 04.01-06.01 ми приймаємо Ваші телефонні звернення. З 11 01 ми працюємо за звичайним розкладом. Щасливого Нового Року та Різдва !

Новорічні акції
Шановні клієнти! Нарешті:)) добігає кінця нелегкий 2020-й рік. Всі ми пройшли і проходимо через складні випробування, але віримо і сподіваємось на краще в новому, 2021 році. Команда Hvosting.ua щиро вітає вас зі святами і бажає здоров'я та здійснення всіх планів та мрій ! Ми маємо для вас цікаві пропозиції та акції:

Хостинг за 1 грн.
Продовжується акція: Hvosting.ua підтримує Вас ! До кінця карантина - хостинг за 1 грн. Замовляйте тариф Basic та користуйтесь хостингом без вірусів !

Домени - найкращий подарунок до Нового Року!
Купуйте українське - доменна акція до Нового Року: com.ua - 180 грн нова реєстрація та продовження, in.ua, kyiv.ua та kiev.ua - 150 грн !!! Поспішайте: кількість "смачних" доменів обмежена :)

Електронний документообіг
Шановні клієнти ! З метою оптимізації робочих процесів та задля збереження природи пропонуємо вам оформляти акти виконаних робіт в електронних сервісах paperless.com.ua та vchasno.ua Наш мейл там - billing@hvosting.ua

У нас нова доменна акція:
com.ua - реєстрація і подовження - всього 190 грн на рік ! Поспішайте - найкращі домени куплять одразу :-) Акція відбувається з 15 липня по 15 серпня 2019. Замовити домен: https://hvosting.ua/domains.html

Архів RSS