Що входить, і що не входить в обов'язки технічної підтримки?
В обов'язки технічної підтримки (support@hvosting.ua) входить наступне:
1. Реагувати на проблеми (падіння) сервера/сервiсiв веб-сервера і усувати проблеми.
2. Вирішувати проблеми, що стосуються працездатності сервісів веб-сервера (Пошта, Mysql, SSH, Apache, FTP).
3. Надавати клієнтам необхідну технічну підтримку відносно роботи сервісів веб-сервера (Пошта, Mysql, SSH, Apache, FTP).
4. Надавати клієнтам необхідну інформацію відносно налаштувань сервера, а саме ПО, phpinfo і т.ін.
5. Відновлювати інформацію (дані клієнтського хостінг-акаунта з backup) у випадку, якщо їх втрата відбулася з вини хостера (наприклад, вихід з ладу жорстких дисків сервера).
6. Блокувати аккаунти, що розсилають спам, а також акаунти, що створюють надмірне навантаження на сервер, у наслідок чого виникають перепони для роботи інших акаунтів на цьому сервері.
7. Повідомляти клієнтів, за допомогою e-mail розилки та/або оголошень на сайті, про зміни налаштувать сервера, оновлення ПО та планових технічних роботах.
В обов'язки технічної підтримки (support@hvosting.ua) не входить наступне:
1. Встановлювати/налаштовувати скрипти і ін., у випадку, якщо клієнт сам не в змозі їх налашувати. В цьому випадку відповіді техпідтримки носитимуть рекомендаційний характер.
2. Надавати техпідтримки особам, які не є нашими клієнтами.
3. Проводити на shared-хостингу налаштунки сервера під особисті вимоги клієнта. У разі потреби розширення можливостей хостингу клієнт може придбати окремий VPS-сервер.
4. Проводити налаштування системи/ПО на комп'ютері клієнта, а також проводити навчання роботі з комп'ютером і програмами.
5. Відповідати на питання, що не несуть змістовного навантаження, або на такі, що не мають відношення до обговорюваної проблеми.
6. Займатися "розкруткою" сайтів клієнта, а також проводити консультації з питань просування сайтів.