-
Що таке хостинг?
Це платна послуга, яка передбачає фізичне розміщення і підтримку працездатності Вашого сайту в мережі Інтернет. Загалом, це віртуальний аналог оренди приміщення з єдиною різницею в тому, що ви орендуєте не квадратні метри, а місце на диску, яке обчислюється мегабайтами і обчислювальними ресурсами (CPU time)
-
Як давно ваша фірма на ринку хостинг-послуг?
Наш перший хостинговий сервер було встановлено 20 квітня 2002 року.
-
Яка швидкість вашого підключення до Internet?
Велика частина хостинг-провайдерів у відповідь на це питання видає дані дуже великих датацентрів, де розташовуються у тому числі й їх сервера. Ми ж даємо дані НАШИХ каналів. Київ - UA-IX 1Gbps, зарубіж - 100Mbps.
-
Що таке трафік?
Це потік інформації, який передається від сервера до клієнта, що переглядає Ваш сайт.
-
Які конфігурації ваших серверів?
Ми користуємося лише професійними серверами від компанії Entry. На їх устаткуванні, наприклад, проводилося 3d-моделювання фільму "Денний дозор" http://entry.kiev.ua (літо 2007). Приклад конфігурації одного з останніх (на даний момент) встановлених серверів: платформа - Intel V5000 процесори - dual Xeon Woodcrest 1.8ghz. (серверний Coreduo, 4 ядра) дискова система - 6x SATAII Seagate 7200.10 160g, об'єднані в Raid5 пам'ять, - 4gb FB-DIMM Reg ECC (весна 2008) останні 6 місяців сервера, що встановлювалися, комплектувалися виключно 8g оперативки і 2-мя 4-х ядерними процесорами.
-
Яка операційна система використовується на серверах Hvosting? Чи надаєте ви Windows-хостинг?
На даний момент ми не надаємо Windows-хостинг. На наших хостингових серверах встановлен Linux. VPS системи також стоять на ядрі Linux, дистрибутивом за умовчанням є Debian, але при замовленні клієнт може вибрати практично будь-який дистр. лінукса.
-
Чи є обмеження на розміщувану інформацію?
Ми не дозволяємо розміщувати на наших серверах матеріали:
* Неліцензійне програмне забезпечення і аудіо файли;
* Матеріали, що закликають до насильства;
* Матеріали дитячої порнографії, zoo, сцени насильства і т.д;
* Що перечать чинному законодавству;
Також категорично забороняється: спам (масова несанкціонована розсилка електронних листів), використання нашої мережі для несанкціонованного доступу до інших ресурсів. Детальніше - в правилах.
-
У мене немає часу вивчати мову html, але сайт мені потрібний. Хто мені допоможе?
У нас є партнери, які займаються створенням сайтів. Професійно і недорого. Отже звертайтеся. Краще за все відразу прислати на електронну пошту опис повного тех. завдання по вашому баченню майбутнього сайту.
-
Як працює технічна підтримка Hvosting?
Технічна підтримка здійснюється електронною поштою і за телефоном, вказаним в розділі "Контакти", - в робочі дні, з 10.00 до 19.00. Технічна підтримка в не робочий час і по вихідних - лише по email і через тексти.
-
Чи можу я ознайомитися зі статистикою відвідань мого сайту?
Так, для всіх пакетів, набравши http://ваш_домен/webstat/ ви попадете на сторінку статистики. Закрити її паролем ви можете, за своїм бажанням, через панель управління.
-
Що таке Український трафік? Що таке зарубіжний трафік?
Український трафік - той, що проходить через точку обміну укр. трафіком UA-IX. Відповідно, будь-який не український трафік є зарубіжним. По аналогії з телефонним зв'язком, це все одно, що дзвінки по місту і міжміський зв'язок.
-
Я не розумію значення більшості використанних тут технічних термінів. Допоможіть!
Радимо ознайомитися з нашим Словником термінів (глосарій).
-
Як стати вашим клієнтом?
Найпростіший спосіб - зареєструватися на сайті hvosting.ua або написати в тех.підтримку. Ми допоможемо Вам перенести існуючий або зареєструвати новий домен для розміщення на наших серверах і підібрати оптимальний хостинг-план.
-
Чи можу я в майбутньому перейти на інший тарифний план?
Так. Ви можете змінити план у будь-який час по Вашому бажанню. Це безкоштовна послуга. Перейти на більш високий тарифний план ви можете у своєму особистому кабінеті, а на менш високий - пишіть нам на office@hvosting.ua. Процес зміни плану на працездатність сайту не відбивається.
-
Чи зможемо ми отримати бухгалтерські документи?
Так. На Ваш запит на billing@hvosting.ua вся необхідна документація (оригінал рахунку-фактури, акт виконаних робіт) висилається протягом 10-14 днів на вказану при заявці поштову адресу.
-
Після оплати, ви відразу відкриваєте мій хостінг-аккаунт на сервері чи потрібно чекати?
Зазвичай гроші йдуть по банківській системі від 1 до 3 днів, але якщо Ви пришлете нам підтверджуючий документ про оплату ( відскановану або сфотографовану квитанцію або платіжне доручення у форматах .jpg .gif .png .tif на мейл billing@hvosting.ua ), то на підставі цього ми того ж дня відкриємо Вам хостінг-аккаунт.
-
Чи можу я проводити масову, але цільову електронну розсилку, використовуючи ваші сервери?
Всі розсилки мають бути заздалегідь погоджені, спамом-розсилками ми не займаємося і боремося з ними досить жорстко. У загальному випадку ви можете почати розсилку з лімітом в 300 листів на добу. Усі листи понад ліміту будут затримані та ви можете керувати цією чергою у розділі "Hold queue" панелі isp manager. У випадку, якщо розсилка з нами заздалегідь не погоджена, майстер поста може видалити Ваші листи, що скупчилися в черзі, а також заблокувати відправку пошти з Вашого аккаунта "до з'ясування".
-
Чи можливе використання CMS (системи управління контентом) у нас на хостингу?
Так, Ви можете використовувати практично будь-яку CMS, але Ви повинні собі чітко представляти:
а) Встановлюючи типову CMS - Ви отримуєте також і типові діри в ній. Якщо оновлення (security update), що вийшло, ви не встановите вчасно - цими виявленими дірами дуже ймовірно скористаються зловмисники.
б) Універсальна CMS потребує багато процесорних ресурсів. Якщо Ваш ресур почне набирати популярність, будьте готові до того, що вам доведеться або оплачувати системні ресурси, що витрачаються, або оптимізуватися або повністю міняти CMS на щось "легше". Рекомендуємо: Smallnuke, Joomla, phpbb2
-
Чи можу я розміщувати на серверах Hvosting сайти, що містять WAP?
Так. На всіх серверах Hvosting встановлені належні WAP MIME розширення.
-
Чи отримую я доступ до telnet?
Ні, до серверів Ви зможете підключитися використовуючи SSH. Найбільш популярний ssh-клієнт для Windows - putty.
-
Як підключитися використовуючи SSH з'єднання?
Для того що б підключитися до сервера використовуючи SSH, Вам треба: Встановити telnet-подібній клієнт, який підтримує безпечне з'єднання (SSH). Ми рекомендуємо Putty, Ви можете його завантажити за : http://www.chiark.greenend.org.uk/~sgtatham/putty/download.html. Після запуску в рядку "Host Name (or IP address)" введіть ім'я вашого сайту, після цього діждіться відкриття вікна з рядком вітання: "Login:" введіть логін, використовуваний для входу в панель управління, коли з'явиться запрошення ввести пароль: “Password:”, Ви повинні ввести пароль для входу в панель управління.
-
Чи буде мені надана можливість встановити підкаталог, захищений паролем, і потім працювати із списком ID і паролів користувачів?
Так, подібна можливість є в панелі управління, пункт ''Обмеження доступу''. Також ви можете захистити теки або файли через відповідні команди у файлі .htaccess
-
Після того, як я сплатив реєстрацію домена і хостинг, скільки часу буде потрібно сайту, щоб ожити?
Як правило близько доби.
а) Гроші при оплаті через банк можуть йти до 3-х банківських днів. NB! Цю стадію Ви можете прискорити виславши нам скан або цифрове фото квитанції на billing@hvosting.ua
б) Після реєстрації домена потрібно діждатися перевантаження кореневих DNS серверiв цієї зони. Як правило це відбувається кожні 6 годин, але є виключення. Наприклад, зони домена .kiev.ua перевантажуються лише в робочі дні (ймовірно тимчасово)
в) Якщо Ви набрали адресу вашого сайту за всього лише хвилину до перевантаження вищезазначених кореневих Ns-ов, DNS сервер вашого провайдера може прокешувати дані від відсутності вашого імені ще на добу. NB! Не намагайтеся перевіряти чи пройшла реєстрація просто набираючи ім'я в рядку браузера. Робіть це через форму перевірки на нашому сайті. І коли вона скаже, що домен вже зареєстрований - варто почекати ще 3-6 годин.
-
У яку теку заливаються всі файли сайту? Навіщо на аккаунтi інші папки?
email - тут зберігаються ваші поштові скриньки, etc - тут зберігаються системні налаштування, база статистики відвідин і тому подібне, logs - логи (журнали доступу і помилок) php-bin - налаштування php. ("просто так" краще не чіпати), public_html - це симлінк (посилання, покажчик) на папку /www/ваш_домен/ (якщо його видалити нічого страшного не станеться, просто з ним зручніше), tmp - місце для зберігання ваших тимчасових файлів, users - тут зберігаються файли дод. користувачів, www - місце за заумовчанням для розміщення папок www-доменів, всі файли сайту yourdomain.com потрібно заливати в /www/yourdomain.com/, або скористатися посиланням public_html.
-
Як залити свою сторіночку на Ваш сервер. Не хочу ставити жодних FTP!
Як простий клієнт FTP може працювати Internet Explorer 6.0, що поставляється з кожною WindowsXP. Вставте в адресний рядок такий url ftp://<Логин>:<Пароль>@<Ваш_домен> - відкриється вікно, що має функціональність Провідника Windows, файли досить просто виділити і перетягнути в це вікно.
-
Як заповнювати команди Cron через панель управління?
Є 2 методи запуску скриптів через cron:
1) Правильний - а) у першому рядку скрипта вказується яким інтерпретатором його обробляти, наприклад так #!/usr/bin/php
б) на скрипті виставляються права 755 (це можна зробити через ftp-з'єднання або файл-менеджер панелі)
в) у crontab вписується повна дорога до скрипта.
2) Народний: У cron вписується команда викачати скрипт з якоїсь адреси. /usr/bin/wget -o/dev/null http://www.yourdomain.com/script.php.
-
Які індивідуальні налаштування можна зробити через файл .htaccess?
Цих налаштувань просто величезна кількість, обговорення цієї теми виходить далеко за об'єм пари абзаців. Отже просто дамо заслання, де про це можна прочитати http://htaccess.net.ru/ http://httpd.apache.org/docs/trunk/howto/htaccess.html.
-
Права на файли і теки, помилка 403 forbidden
Коротко про UNIX моделі прав доступу до файлів і папок можна почитати тут: http://www.opennet.ru/docs/RUS/linux_base/node11.html
а) 403 для файлу означає відсутність права читання файлу для other (o+r) або відсутності права входу в папку, для однієї з папок на рівень вище (о-x), наприклад, є звернення до картинки /img/kartinka1.jpg на теці виставлені права rwx r-x --- ("інші" не мають права до неї входити), а на файлі виставлені права rw- r-- --- ("інші" не мають права його читати), коректними будуть права rwx r-x --x для папки і rw- r-- r-- для файлу.
б) 403 для папки означає відсутність права на вхід в одній із папок на рівень вище, або відсутність в ній індексного файлу. (index.html і т.п.). Якщо ви вказали в .htaccess рядок Options +Indexes, і все ще отримуєте цю помилку, значить на цій теці немає прав на здобуття списку файлів (o+r) або права на вхід в папку (o+x).
-
Як зробити, щоб перша сторінка завантажувалася автоматично при зверненні до сайту?
Назвіть файл головної сторінки index.html (.htm, php, phtml, shtml, e.t.c.)
-
Як забезпечити плавний переїзд динамічного ресурсу (форуму) без перерви в обслуговуванні і без втрати частини повідомлень.
Для цього потрібно:
1. отримати на новому місці хостинг аккаунт. створити в ньому базу даних, залити файли, базу, створити поштові скриньки (якщо пошта також переїжджає)
2. перевірити що все на новому акаунті нормально працює і коректно відкривається.
3. в. htaccess на новому сервері зробити переадресацію на ваш сайт без www наприклад якщо ваш сайт mysite.com то. htaccess виглядає так RewriteEngine ON RewriteRule (.*) http://mysite.com/ $ 1
4. У DNS розгорнути на нову ip адресу www.mysite.com тобто в записі www IN A xxx.xx.xx.xxx вписати нову IP
5. почекати добу. в цей час всі запити, що приходять на новий сервер, будуть переадресовуватися на mysite.com, що живе на старому сервері.
6. після закінчення доби робиться повторна синхронізація даних (файлів сайту та бази даних)
7. після повторної синхронізаціі редірект забирається, перевіряєте що на www.mysite.com, який обслуговує вже новий сервер все працює коректно і ставите редірект з точністю до навпаки, на старому сервері. RewriteEngine ON RewriteRule (.*) http://www.mysite.com/ $ 1
8. розгортаєте на новий IP основний запис домену. mysite.com. IN A xxx.xx.xx.xxx або @ IN A xxx.xx.xx.xxx
9. через добу старий сайт можна видаляти, з перенаправленням разом. За такої схеми є невеликий шанс отримати невеликі проблеми в пошуковій видачі, але зате позбуваєтеся 2-х версій форуму. Дві версії будуть існувати не добу, як при звичайному переїзді, а тільки поки виконується пункт 7, тобто 5-10 хвилин.
-
Я втратив/забув пароль від мого акаунта. Як я можу його відновити?
-
Що входить, і що не входить в обов'язки технічної підтримки?
В обов'язки технічної підтримки (support@hvosting.ua) входить наступне:
1. Реагувати на проблеми (падіння) сервера/сервiсiв веб-сервера і усувати проблеми.
2. Вирішувати проблеми, що стосуються працездатності сервісів веб-сервера (Пошта, Mysql, SSH, Apache, FTP).
3. Надавати клієнтам необхідну технічну підтримку відносно роботи сервісів веб-сервера (Пошта, Mysql, SSH, Apache, FTP).
4. Надавати клієнтам необхідну інформацію відносно налаштувань сервера, а саме ПО, phpinfo і т.ін.
5. Відновлювати інформацію (дані клієнтського хостінг-акаунта з backup) у випадку, якщо їх втрата відбулася з вини хостера (наприклад, вихід з ладу жорстких дисків сервера).
6. Блокувати аккаунти, що розсилають спам, а також акаунти, що створюють надмірне навантаження на сервер, у наслідок чого виникають перепони для роботи інших акаунтів на цьому сервері.
7. Повідомляти клієнтів, за допомогою e-mail розилки та/або оголошень на сайті, про зміни налаштувать сервера, оновлення ПО та планових технічних роботах.
В обов'язки технічної підтримки (support@hvosting.ua) не входить наступне:
1. Встановлювати/налаштовувати скрипти і ін., у випадку, якщо клієнт сам не в змозі їх налашувати. В цьому випадку відповіді техпідтримки носитимуть рекомендаційний характер.
2. Надавати техпідтримки особам, які не є нашими клієнтами.
3. Проводити на shared-хостингу налаштунки сервера під особисті вимоги клієнта. У разі потреби розширення можливостей хостингу клієнт може придбати окремий VPS-сервер.
4. Проводити налаштування системи/ПО на комп'ютері клієнта, а також проводити навчання роботі з комп'ютером і програмами.
5. Відповідати на питання, що не несуть змістовного навантаження, або на такі, що не мають відношення до обговорюваної проблеми.
6. Займатися "розкруткою" сайтів клієнта, а також проводити консультації з питань просування сайтів.
-
Я оплатив сервер. Коли я отримаю доступ до нього?
Сервера (VPS и dedicted) надаються протягом 1-3 робочіх днів після отримання нами оплати за послугу.
-
Я хочу передати керування хостингом і доменом третій особі, щоб він керував та оплачував рахунки, але при цьому я не хочу віддавати йому свій білінг-аккаунті.Як це зробити?
1. Створіть на сайті hvosting.ua нового користувача (тобто зареєструйте цю людину як нового клієнта)
2. Повідомте нам його логін
3. Повідомте нам логін хостингу, або номер замовлення, яке Ви хочете йому передати.
4.
Передача домена и/или хостинг-аккаунтов новому пользователю осуществляется по письменному заявлению от текущего владельца. Запросить бланк заявления Вы можете по мейлу office@hvosting.ua
Заполненное от руки заявление (в случае заявления от юр. лица - с печатью организации) необходимо отсканировать и направить на адрес: office@hvosting.ua
-
Які дані доступу давати найнятій людині для роботи з моїм сайтом, якщо не хочу/боюсь надати свій логін-пароль?
У панелі Ispmanager є розділ "FTP акаунти", де Ви можете створювати нових ftp користувачів, редагувати їх параметри, видаляти, або тимчасово відключати. При створенні ftp користувача необхідно вибрати домашню директорію (у яку користувач потрапляє після авторизації). Якщо хочете дати доступ в корінь одного сайту, обирайте: "директорія www домена".
Якщо Ви хочете, щоб користувач міг по ftp закачувати файли в певну директорію, то при створенні ftp користувача обирайте у якості домашньої директорії "закрита директорія" ( дом. директорія користувача матиме вигляд /home/ім’я_користувача/users/ftp_аккаунт/), або "інша директорія" (в цьому випадку Ви самостійно зможете вказати в яку директорію цей користувач матиме доступ).
При переході в панель керування Ispmanager у користувача будуть обмежені права (не буде можливості управляти Вашими поштовими скриньками/базами etc., він зможе працювати лише з файлами сайту, або директорії, до якої Ви йому дали доступ).
-
Як мені змінити спосіб оплати?
Перейдіть, будь ласка, до вашого кабінету клієнта на Hvosting.ua
Оберіть потрібне вам замовлення, там натисніть "продовжити", потім випишіть собі рахунок і перейдіть до способу оплати, який Вам підходить.
Новий спосіб оплати можна вибрати тільки виписавши новий рахунок.
-
Перейдите по ссылке whatismyip.com и там будет указан Ваш ip адрес.
Перейдіть по посиланню whatismyip.com - так Ви зможете побачити свою IP адресу.
-
Я хочу передати свій домен та хостинг-акаунт новому користувачу на Hvosting.ua Як це зробити?
Передача домена та/або хостінг-акаунта новому користувачеві здійснюється за письмовою заявою від поточного власника. Запит бланка заяви - по мейлу office@hvosting.ua
Заповнену від руки заяву (в разі заяви від юр. особи - з печаткою організації) необхідно відсканувати і направити на адресу: office@hvosting.ua